You took something perfect And painted it red

Publicerad 2009-10-06 21:10:41 i Allmänt,

Sådär då varman klar med första inlägget i svenskan. Tror jag t.o.m pluggar bättre i mitt rum nu.
Och neej jag överdriver inte, fyy vad jag ogillade mitt rum innan. Gula väggar och småsaker överallt!

Hörreni, Daniel Merriweathers låtar är ju förfan underbara varenda en. Lyssnat på hela albumet Love&War.
Tummen upp för han!



Jag skulle ju kunna duscha nu och platta håret....eller så skulle jag ju kunna gå upp en kvart tidigare och fixa de...
Hihihi börja tänka på krabbkvinnan i Smala Sussie som går upp en kvart tidigare för att föna håret



Näääe duschar imorgon och kör en marsglass nu!




Såhär kan ett fint mms från mej till Johanna se ut, dock från förra veckan när jag väntade under tunneln för
att jag var 10 min för tidig... Sen kan man ju bortse från alla andra mms hon får av mej t.ex mina toalett-hanapee-bilder (Y)  En annan tummen upp är min halsduk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela