We will be victorious

Publicerad 2009-10-19 20:39:06 i Allmänt,

Här ligger jag i min säng och fryser. Men Muses nya album gör mej lika glad varenda eftermiddag.
Hoho min komiska bror började sjunga riktigt falskt Aladdins låt En helt nyyy värld och kommenterade efter, jaa jag har nog bland dom bästa sångrösterna i Mjölby ...


Men jallafall! Det har varit lite bloggbrist här ser jag. Igår gick hela dagen åt att råplugga och mysa på Trädgårdsskafferiet med Lisas röst och aukustiska gitarrer bl.a. Det är ju alltid bäst live!


Jahaa men no-provet gick ju ganska bra, G jallafall och då är jag nöjd!
Sen har jag irriterat mej på min lilla knöl bakom örat, all dess filmande i skolan och att när Scrubs går på tv så skriver dom "Portvakten" till VAKTMÄSTAREN! En jävla skillnad!


Jag tycker vi kör på massa bilder nu!



Fixning och pizza innan Sensation



Söta tjejer där!


Paus från dans och en tuff Johanna


Sminkparty hos becca



Ser ni Claras flashiga hårband som hon fick låna!
Jag fick ett mindre coolt vanligt hårband...



Såhär fina blev mina ögon efter och titta de syns att jag har mascara!


Aukustisk afton i Trädgårdsskafferiet. Hur mysigt var inte de?




Och så får ni ett litet klipp med Lisa och Adrian

Kommentarer

Postat av: allis

Publicerad 2009-10-28 17:33:36

så mysigt att ni kom!

och batman skulle nog funka bra! hihi puss!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela