Visst kan det göra ont att se dej ramla här omkring

Publicerad 2009-10-21 21:26:48 i Allmänt,

Skitonsdag. Helt jävla önödigt att gå till skolan idag för våra filmer är redan klara men var tvungna att vänta tills mentorstiden som är den sista lektionen... Dagen har alltså spenderats i mediateket med farmville, bloggar och kolla på kläder. Efter skolan följde jag med Moa ner till stan och sen direkt hem och jaa...deppa? Jaa det kan man väl lugnt säga, men de behöver vi inte gå in på.


Gjort lite mattepapper men kunde inte fokusera efter fem tal så jag blev förbannad och nu ska jag kolla på ett scrubs-avsnitt sen sängen, eller jag är ju redan i sängen men sova.










Vill så gudomligt gärna åka till Gotland på lovet. Det är vad jag just behöver. Åka dit och koppla av...






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela