Save me from the cold before it catch me

Publicerad 2009-10-11 20:13:55 i Allmänt,

Okej nu gör vi såhär. Nu skriver jag det sista på svenskan, skickar in det och sen får jag gå ner och ta en marsglass!
Mitt förra inlägg försvann men kan berätta kortfattat att jag låg i sängen till tre både utsvulten och kissnödig.
Frukost klockan tre gjorde hela dagen konstig och har bara hunnit att hälsa på Marc och Ella , sen tillbaka till fotöljen med en skvallertidning, té och rostade mackor.

Jag skulle kunna leva på rostade mackor och gotlandsté! Och honung såklart.
Var tvungen att googla hur té/te/the stavas. Och alla tre verkar va ok så jag ska inte sura varenda gång jag ser nån stava té the....


Nääämen nu sitter jag och läser bloggar imellan jag skriver. MÅSTE GÖRA SVENSKAN NU!
Kanske ska strunta i glass och ta mat istället för 4 mackor kanske man inte lever på inatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela