Om jag måtte dåligt förut så mår jag sämre nu

Publicerad 2009-10-28 22:01:30 i Allmänt,

Spenderat som sagt min dag i soffan typ 80% av hela dagen. Göttigt värre!
Skönt att jag kan engelskaglosorna nu också. Sen blev jag så trött på allt ont i kroppen så jag duschade igen bara för att värma min kalla och sköra kropp. Sedan en ansiktsmask på allting för att skämma bort mej lite.
Sen ner igen under filten och bestämma över pappa att vi skulle kolla på Scrubs. Måste säga att det är väldigt skönt att det gåra nya avsnitt på sexan för det börjar bli lite tjatigt efter ha sett nästan alla som går.

Min kropp håller på att brytas ner så jag ska nog läsa lite nu och sen faktiskt sova. Men tro inte att jag går upp tidigare imorgon för det. Jag har en konstig förmåga att somna om vartsomhelst närsomhelst. Fleeera gånger.
Smygler för mej själv bara när jag tänker på de och just nu smider jag planer på att ligga till halv tolv imorgon, just så jag hinner äta frukost och klä på mej innan mamma kommer hem från jobbet så jag kan dra min vanliga lögn att jag sov till cirka tio...


Nää mitt huvud sprängs snart! Typ såhär känns mitt huvud just nu..



Och jag veeet jag veet att mina cambilder är grymt roliga!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-10-28 23:15:29

det är bra sanne! sånna bilder gillar vi :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela