Namnsdag till mej

Publicerad 2009-10-30 17:15:48 i Allmänt,

Mamma: Grattis!
Jag: ?
Mamma: Du har namnsdag idag, Isabelle är idag!
Jag: Jahaa vem är paketet ifrån?
Mamma: Mormor och morfar gav de till mej
Jag: Varför kom dom inte in istället då?
Mamma: Aa dom hörde att du va sjuk....
Jag: Ajuste dom vågar aldrig gå in när nån är sjuk i huset...


Fick ett örngott(säger man så till sängkläder?) som liknade en duk. Lika rutigt...
Neee nu är jag dum! Ska va glad att nån ens kommer ihåg min namnsdag för jag själv gör inte de.





Bild 1: Johannas så kallade hamburgare + att jag saknar henne som faaaaan!

Bild 2: Såhär har Tyson psykat mej i två dagar. Blir ungefär såhär varje dag, "Tyson vill du komma och mysa?"
Tyson ser precis likadan ut som på bilden och rör sej inte en millimeter. Försöker med annat, "Vill du ha mat då?"
Rör sej fortfarande inte en millimeter och slutar inte stirra på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela