Mitt första blogginlägg på min laptop i min nya säng

Publicerad 2009-10-01 22:34:45 i Allmänt,

Laptop låter så ...töntigt , vi säger bärbar data istället!


Så här ligger jag med massa lila sammet omkring mej i mitt rum. Är jag glad? JA!
Kommer sova gott inatt som jag inte har gjort dom senaste nätterna...

Drömde om att vi va på Östergarnsholm och vi tog ett skepp och då kom militären och sen
hade tydligen någon hällt i knark i våran läsk, de va massa andra på ön och vi hade kalas för pappa?
Fast knarket såg ut som socker och Julia Avenstedt var hög.... hahaha ganska rolig dröm ändå!


Nää ska njuta vidare och imorgon är de sista jobbdagen för veckan och sen blir de fredagsmyyyyys!

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-10-02 10:31:03

hahahahahahah , men sanne då :D xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela