Lite faktum på morgonkvisten

Publicerad 2009-10-28 12:26:03 i Allmänt,



Faktum 1
- Min hals är värre och de blev ingen simtur med Moa imorse. Bajs på de men en positiv sak var att jag gick upp klockan nio och duscha. Klockan nio är klockan 5 på morgonen för mej...typ...


Faktum 2 - När jag blir minsta förskyld så vill jag ta självmord och börjar leta upp varenda frukt och vitaminpiller vi har i huset.


Faktum 3 - Faktum är att jag sitter och övar in engelskaglosor men kan inte sluta undra hur Cecilia tänker när hon väljer ut glosor, låt mej få demostrera! "Hmm tillhandahålla är ett bra ord...Jaa de måste dom lära sej! Men sopptipp är använder man ju inte lika mycket, jaa de skippar vi. Nämen här hitta vi ett till viktigt ord! Transportband!" 


Faktum 4
- De två orden jag tog som exempel har jag aldrig använt på svenska så varför lära sej dom???


Faktum 5
- Och jag kan ju faktiskt inte glosorna än (don't blame me det är 40 glosor), utan som vanligt klickar jag på "visa svar", läser ordet och klickar tillbaka så jag får skriva ordet själv. Det har blivit en vana att göra sådär på varenda ord jag inte kan för jag måste skriva det själv.


Faktum 6 - Just nu när jag pratade med mamma så blev jag hes för första gången efter en riktigt lång tid. Lite kul är det att vara hes men...


Faktum 7 - När jag hostar/harklar/pratar, får jag tårar i ögonen för det svider som man har frätande Coca Cola i halsen... inte skönt!

Faktum 8
- Att snart skiter jag i alla engelskaord om återvinning och tar på mej filten upp till halsen och kollar på Scrubs, jag är så nära att göra de nu ---> .


Faktum 9 - Jag skulle egentligen ladda upp en bild nu men saken till mobilen är i mitt rum och jag är här nere... Får helt enkelt spara den fina bilden på Johanna, kan hon inte komma heeeeeem snaaaaaart!!!


Faktum 10 - Måste finslipa min blogg mera. Idag! IDAG SANNE SKJUT INTE UPP DE!

Faktum 11 - Måste gå ut och gå mera.

Kommentarer

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-28 12:40:14

Jag tycker att alla engelska ord är onädiga överhuvudtaget. Vi bor faktiskt i sverige !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela