Kör ett litet inlägg lite snabbt

Publicerad 2009-10-10 15:17:07 i Allmänt,

I'm digging in the dirt
I'm so deep into this shit I can taste the earth


Save your givings for the living instead





Linköping med mina favoriter och att träffa dom var de som höll mitt humör uppe på jobbet var dom!
Tog med mej tårta till sista dagen och kalasa på den med Ankie och Johanna. Usch vill ju inte sluta där, jag
vill ju va kvar! Sen fick jag sluta tidigare och adjööö till dom. Hem och stressa sen cykla till station men vi missade
ett tåg p.g.a mej.... Men sen jallafall in och möta johanna och gå igenom lite affärer. Fyfan är så trött på kläder
men ändå vill jag ha så mycket nytt. Nån som kan handla åt mej skulle va bra...
Sen Steve's och bara prata prata prata.

Otippat värre kom Johanna och jag på nått sen hem till Phille och där fick man träffa lite saknade folk
och se annat roligt (Y)



Idag blir de att fira pappa och ikväll.... jaaa ser vart det leder oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela