JAG TRIVS

Publicerad 2009-10-04 19:40:33 i Allmänt,








Ignorera det jag sudda för de har vi inte tagit ut än och
rummet ska finslipas lite till för än är det inte helt klart
.
Titta vad fint Patricias ros kom in i rummet också!
Fick den på modevisningen och sen hoppades jag att
alla skulle tro att jag hade gått modevisning för just då
var jag ju så jävla snygg...typ...inte..



OCH SKÅDA ÖVERKASTET, SO FUCKING BEAUTIFUL!
Men det är så glidigt att de ligger på golvet varenda gång jag har vaknat...

Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-10-04 21:52:50

jävlar vad fint :)!

Postat av: johannna

Publicerad 2009-10-05 17:27:42

JÄVLAR I HAVET vad det var coolt

det var liksom SANNE barasådär

får man komma och prov sitta, ligga, stå, tedricka, prata någon dag snarast :D?

förresten hur coolt är det inte att det är du som skapade trenden?

SANNE MJAAAUUUUUU

Postat av: Moa

Publicerad 2009-10-05 19:18:28

skit fint ju ! får riktig lust att göra om i mitt rum nu. plus att jag tycker att du ska göra det lite mer offentligt att det var du som startade mjukis trenden!

Postat av: tove

Publicerad 2009-10-05 21:18:09

oh fyfan va fint det var!

jag vill med göra om mitt rum sådär fint och mysigt!

:D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela