I can't do this by myself

Publicerad 2009-10-12 22:45:16 i Allmänt,

Har massa fina nya bilder på datan men skippar att visa dom nu. På dåligt humör nu så alla andra
ska lida för de också.... Vääldigt slö skoldag idag måste jag säga. Men så tyst o skönt och ska börja förbereda mej med att gå i mjukisar i två veckor, ahhhhh guuh så skönt!


Mamma och jag har myst o kollat på Sveriges fulaste hus, åhhh snickarens kommentarer är så roliga!
Sen blev de Svenska Hollywoodfruar som jag inte har sett innan. Fyfan stod inte ut med hennes broskätande, den andres fula inredning och röst som låter som mamma mu och den tredjes jävla B-filmer F-filmer snarare.



Näääni ska lägga ifrån mej datan och sova nu. Okej en fin bild får ni men enbart för att jag blir glad av den!


Jag vet den är mörk... Men skåda!
Ett plommonstopp! Johanna och jag som har varit
smått besatta av det ordet i några veckor och så hänger den så fint där!
Gjorde min kväll faktiskt. Och klappa ormen också...

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-10-13 07:20:16

sv; hahaha, men vet du vad..Det är så jävla mycket roligare också! Mycket mycket roligare :) så du har nåhot att se fram emot i vilket fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela