Guiding Light

Publicerad 2009-10-22 20:12:18 i Allmänt,

Heej på er alla! Tillbaka hit efter en dusch och en ansiktsmask på ansiktet. Innan duchen gick jag ut och tog en promenad. I mörkret. I regnet. Men vet ni? De var välbehövligt och de brände gött i benen!


Gick uppe vid kyrkogården och de va kolsvart! Varför har dom inga gatulampor där??? Blev lite skrajj och gick bredvid kyrkogården bredvid den mööörka skogen men jag kunde bara komma på en läskig sak som skulle hända mej. Att jag halka i de blöta gräset och slå mej. Men drog på Muse på högsta volymen och powerwalka hem och sen raka vägen in till duschen.



Nu funderar jag på att göra lite på mattepappret... fast tror jag skippar det i slutändan ändå...





































Och så åkte pappa och Marc till Gotland föut....Varför var jag så trög och inte skippa fredagen och var där i några dagar? Neej tänkte jag inte på. Fan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela