Godnatt mina få men trogna läsare

Publicerad 2009-10-27 23:14:20 i Allmänt,

Fixade min header lite snabbt, fick ett ryck och blev dööötrött på den förra.
Så nu är jag tillbaka till strandbilden. Men den är ju så otroligt vacker helt enkelt.
(Plus att jag är lite okej mycket stolt över att jag själv har tagit den)
Pappa kom för en halvtimme sen också. Mina presenter var....fem olika téer från den lilla
affären vi köper té hos varenda gång vi är på Gotland. Blev jätte glad men genast ledsen
för det fick mej att längta efter sommarstugan ännu mer....fan varför följde jag inte med?




Nu istället för jag vänta.tills.vinter.lovet.och.det.är.låååångt.kvar.FAN!





Nu är jag sååå trött och värktabletten har börjat värka tror jag. Mamma har nog smittat mej
med sin ont i halsen och huvudvärk...
Får se om jag klarar att ta en simtur med Moa imorgon eller om min hals säger ifrån.
Men de skulle va jäkligt mysigt att simma imorgon... Jaa jag får tvinga mej!




Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela