Dagen kan beskrivas ungefär såhär

Publicerad 2009-10-20 22:52:03 i Allmänt,




Idag vet jag inte vad det va med oss tre. På mandarin när vi åt lunch betedde vi oss som "lyckligt lottade människor" kan man säga. (Internt skämt)


Plus att våran film som nu är snart klar är så klockren! Zara och hårdrocksmusiken tillsammans åhh så klockrent!


Hoppade i mjukisarna direkt efter skolan, tog ner laptopen till soffan och såklart en tékopp bredvid mej. (Jaa Clara jag är en såndär té-lover haha) Men hann bara börja lite med läxor, så kommer mamma och stör och säger att det är dax för mej att köpa en vinterjacka.... Upp igen och byta om till jeans och iväg till Intersport och köpa jacka. Riktigt mysig faktiskt! Vi kollade lite i andra affärer men allt är så dyyyrt nu för tiden så jag tröstade mej bara med ett par trosor och mascara. Sen hem igen och hoppa i mjukisarna igen, fixa svenskan och titta på CSI med pappa. Nää hörrni de är hög tid för att lägga ifrån mej datan!


Inna
n får ni en fin godnattbild från mej....




Hohohohahahahihihi min webcam är bland de roligaste jag har i min data!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela