Come back and hunt me

Publicerad 2009-10-13 22:05:02 i Allmänt,

Duschad och fin för ett tag sen men var tvungen att ta på mej vanliga kläder och försöka ta en normal helbild på mej till ljunkantjejerna om jag nu får va med och bli fixad, "va modell". Ähh får se hur de blir!

Nu sitter jag och lyssnar på gamla Madonna-låtar för de ger mej Store4-feeling.
Vill tillbaka!

Inte nog med att vi har ett svårt no-prov på måndag, vi måste också vara klara med en krönika på fredag
som jag är halvklar och halvnöjd med.


Mitt gå-in-i-väggen-humör smög fram idag och de kommer bli värre i veckan.





Men annat kul är idag vad folk kan ha för ursäkter när dom har sagt saker.
I löööööv att våran klass är eniga om en sak jallafall haha!








Vi körde dagens outfitt i måndags med lite ovanligare pooser och Örjan ville va med på ett hörn och göra reklam för risifrutti , hur skön är han? Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela