Blev två sena inlägg i rad ser jag

Publicerad 2009-10-25 00:50:56 i Allmänt,

Kom hem för ett tag sen från Luans födelsedagsfest. I början väldigt segt men slutade riktigt bra kan man beskriva sen kvällen! Becca jag och Moa var ändå bäst med vattenspridaren, glödlampan och kundvagnen.




En annan funderare över kvällen är:
Dom på dansgolvet börjar helt plötsligt sjunga och jag Becca och Herman tror det är till Luan men sen hör vi att dom säger cicci(elle va dom nu sa). Då var det tydligen någon annan som fyllde år? Så tydligen var det bara vi tre som tänkte på Luan....hmm...






Sen promenerade jag Moa och Andy hem. Åhhh vad bra min jacka satt då i de kalla regnet!
För övrigt hade vi en lång diskussion om Farmville, men dom är ju nybörjare så jag kände mej lite ensam....







Nää hörni nu ska jag nog kolla klart på The Mask och sen sova, glöm inte att ställa tillbaka klockan en timme!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela