Afraid of closeness as I am for loneliness, what a shame

Publicerad 2009-10-06 19:11:39 i Allmänt,

Ljusen är tända, myskläder och fårtofflor, Tyson bredvid mej i sängen, Daniel Merriweathers låtar i högtalarna
OCH JAG ÄR NÖJD!

För att inte blir för bortskämd ska jag göra ena delen av svenskaläxan och kanske läsa lite spansla..



Cyklade till store4 med Sex on fire i hörlurarna och då kunde inte dagen bli bättre.
Haha ni anar inte vad som stod på parkeringen idag.
Fem får går omkring på parkeringen och äter i dikena och bajsar på parkeringen.
Med lite samtal till polisen så kom ägaren och hämtade dom som tur är.
Ankie min "jobbarkollega" berättade vad polisen hade sagt..


Ankie: Joo heej de är så att fem får går lösa på lastbilsparkeringen...
Polisen: Jahaa? Brukar dom inte göra de?
Ankie: Ehh njaa kanske bakom parkeringen i hagen inte på parkeringen direkt..



Annars så går det riktigt bra och nu kan jag de mesta så det finns alltid nått att göra. Saknar inte skolan alls nu!



Och föresten? Har ni läst dagens insändare i corren idag? Det borde ni göra, ni som går i min klasa jallafall...
Att dom fick panik för att dom blev inlåsta var ju de roligaste. Haha stackarna som får panik av att va inne i en sal
men inte får panik av att sitta i en toalett en halv lektion? Jaa ni de finns folk till allt!




Neej nu måste jag göra svenskan, ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela