400:e inlägg om jag inte har fel

Publicerad 2009-10-08 22:11:20 i Allmänt,

Blev inget bloggande igår för mitt internet ballar ur stup i kvarten...
Sista dagen imorgon och JAG VILL INTE SLUTA. Vafan kan de intae va som förr i tiden och bara börja jobba när man är 12 år..... Fy och blä för skolan jag vill jobbaa  , fanimej heller att jag ska plugga vidare jobba jobba jobbaaa!


Var både roligt/tråkigt att jag fick sluta efter lunch idag för nu trivs jag där så bra...
Han bara damma lite, johanna zamora och jag fixade en skyltdocka(inte de lättaste) som blev råhet och strök lite skjortor. Okej stryka skjortor kommer jag inte sakna för ibland gör jag mer rynkor än slätt.
Sen bestämde vi oss att äta lunch på donken, johanna o jag. Smaka gött i kistan!
Ätit på donken när jag har praoat - check!

Sen cykla hem i de kalla blåsvädret. Mamma kom in och konstaterade att varenda dag jag har kommit hem
har hon hittat mej vid tv:n med en kopp té och jag ....kan väl bara hålla med.
Men som jag har njuuutit av att inte behöva tänka på läxor, prov och annat jävelskap.
Skulle ha börjat med lite matte dom här två veckorna men har bara tagit upp matteboken till rummet och där
har den stannat....

Där har vi också ett plus med jobb, INGA LÄXOR ELLER PROV.
Dom som ska plugga vidare verkar ju bara tigga om att få mer press på sej... okej ska sluta va så negativ nu...



Tänkte börja göra matte imorgon men kom ju på att Moa och jag ska åka in och äta med Johanna på steves direkt... crap! Jag looovar att ta tag i de i helgen! Låt mej bara få njuta av dom två sista dagarna på praoveckorna.



Fan. Nu börja dom åka på Lidlparkeringen igen , börjar seriöst fundera på att ta andrés uzzi (en "pikkadolla") och skjuta på deras däck... och jaa tänkte t.o.m på att jag måste gömma mej i buskarna för att dom inte ser var skotten kommer ifrån. Sanne tänker på allt!



Nee fyfan va mycket jag skriver hela tiden. Förlåt...


Och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela