Vi går från larviga till seriösa idag

Publicerad 2009-11-17 22:07:24 i Allmänt,

Först med ett larvigt klipp som André och jag har fnissat (gapskrattat inombords) åt ett tag nu...



Det blir nästan roligare när jag har gjort nått fel och André härmar han, än klippet hoho





And then to serios! Dagen började med muntlig debatt. Gick mycket bra!
Sedan en lång håltimme så vi slog ihjäl några timmar på Ilmondo okej New Port. Prova husets hamburgare där, DET kittlar gött i kistan! Jag älskar att fika eller äta överhuvud taget och prata med mina två, den bästa avslappningen som finns tror jag. Sen var det bara drama kvar och vi har övat på den lilla "sketch" vi ska göra på nobelfesten. Lite småskojjig sådär. Jag har inte världens problem med mina repliker. Jag har en mening + två ord + många bitchiga blickar = jag ska va en bortskämd unge!



Och på tal om nobelfesten, vad ska man ha på sej? Jag gillar faktiskt min förra väldigt mycket så jag skulle faktiskt kunna ha den igen. Frågan är ju om man kan hitta några fina skor + smycken och en klockren frisyr till allt! Nu börjar toningen gå ur och så nästa gång tror jag, jag satsar på mahognybrunt eller nått liknande för jag gillarrrrrrr rött!





Nehee jahaa nu ska jag sova och imorgon ska jag försöka lägga mej ännu tidigare än idag!


Godnatt på er mina vänner!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-11-18 18:19:21

Åå sannebanan , jag älskar med rött, men är en aning för feg för det :( du får göra det åt mig gullet, för du var otroligt snygg i rött rödluvan! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela