Skönt.

Publicerad 2009-11-26 23:11:11 i Allmänt,

Nuduschat och leeena ben. Jag kanske får G ändå. Jak e klad igen! Bättre att va positiv, ser ni hur mina mysiga duschar gör mej glad igen?


Kom på en konstig sak idag. När jag är påväg hem från dacke möter jag en kvinna.


Kvinna: Du vet inte hur mycket klockan är?
Jag: Joo ...(tar upp mobilen) klockan är kvart i fyra
Kvinna: Okeej tack så mycket!
Jag: Jaa tack!


VARFÖR sa jag tack...? Irriterade mej på de hela 20 metrarna hem ...



En av favvis-glad-låtarna är Isn't it obvious med Eric Hassle


If holding hands is too descret
Let's make out in the middle of the street <--- här brukar jag alltid halvskrika till när han sjunger de
If this flowery just ain't enough for you
Help me God, tell me what to do
Couldn't be more true
Isn't it obvious that I love you <--- Här också!


Näää oså va klockan elva igen! Jag som skulle sova tidigt idag.
Jaaaja imorgon är det helg och då kan jag sova ut ordentligt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela