Purple & Brown

Publicerad 2009-11-16 20:53:36 i Allmänt,



Vad jag gör: Spanskaläxa men snart klar!

Vad jag ska göra: Måla naglarna och trippla håret lite lätt bara för att

Vad som har hänt idag: Fick tillbaka engelskaproven, fick G trots allt men det är jag inte nöjd med. Brunsåsen till köttbullarna var det godaste jag har ätit i skolan på 5 år, vad har dom gjort med den?? Kortfattat har vi har otroligt tävlingsinriktade personer i våran klass. tävlingsinriktade att vi tjejer knappt får vara med på bandy-matchen mot lärarna. Men jag nämner inga namn! Jag kom på hur mycket jag har saknat att ha idrott inomhus nu när vi bara har hållit på utomhus. Idag var det ännu roligare med riktigt bra musik och alla vi tjejers dancemoves till låtarna!

Vad jag längtar efter: New Moon. Lördag kväll. 18.45 för att vara exakt. Då kommer Moa och jag(Magnus och Linus är inga New Moon-töntar så vi räknar bort dom) skrika av spänning för vad vi har väntat!!!



Vad jag just nu skrattar åt:

http://www.youtube.com/watch?v=hMAtRklyzkI&feature=channel
Såg att Amanda tipsade om en av klippena så nu har jag suttit och småfnittrat åt Purple & Brown, vilka sköööööningar dom är asså!


Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2009-11-16 22:32:10

inte bara jag som har dålig humor då :D de är underbara! :D

Postat av: josefin

Publicerad 2009-11-16 22:40:23

Åå new moon, ni får skrika av upphetsning lite från mig med när ni ser den! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela