Nu räcker det med plugg!

Publicerad 2009-11-09 21:12:38 i Allmänt,

Nu kurrar min mage! Skulle ha idrottsJerrie här hemma efter skolan så han sa åt mej när jag skulle äta för mamma lagar alltid för tidigt middagen och sen varenda gång jag ska försöka sova blir jag hungrig igen.
Så idag åt jag den halva pizzan jag lämnade igår (finns det nått godare än microvärmd pizza?) och väntade med middagen tills senare. Eller jaa nu blev de lite väl sent kanske...


Kolla på Ghost Whisperer och avsnittet var om Bloody Mary...Där satt jag ensam i mörkret med min pizza och blev skiträdd. Vågade inte titta i speglar sen efter tre timmar.




Nää ska sluta va så gullig med mina dinglande ben i sängen och ta mej en matbit!
Just det! Känner att det kommer ta tid innan jag lägger över bilderna från digitalkameran men ni får kolla på facebook för där finns det massa bilder från modevisningen




'

Ibland är jag för charmig, jag och mitt orangea hår!
Det är någon magi över orange hår må jag säga...
(Även fast jag försökte blinka med ögat charmigt så ser jag mest ut som jag fick något i ögat...)


Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2009-11-10 15:05:39

bloody mary ! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela