Lång dag med ett bra slut

Publicerad 2009-11-19 19:00:40 i Allmänt,

Tagit vaccinet nu! Jag var nog den tuffaste i klassen, obs tog först av alla och gick coolt in och bara tog den!
Det är nog p.g.a min bröder jag är så hård, skulle nog Johanna säga!



Men det var bara början
för sen får vi höra att Magnus och Linus hade krockat på sidan av en bil.
Magnus kör trimmat, där dom inte får åka, Linus har ingen hjälm, dumma ungar!!! Men va inte oroliga för dom är OK nu med ett brutet nyckelben på Magnus och en hjärnskakning på Linus.
Mycket springande och kolla på den krossade moppen och sedan hade vi bild utan lärare. Asså vad har lärarna för koll på oss??



Efter skolan blev det Gusto
med lite plugg. Mycket mycket fint! En söt unge dansade lite för oss till Håkan Hellström, det sitter aldrig fel det heller!






Nu ska jag först och främst äta mej nånting och sen blir det nog någon läxa ... igen ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela