Isn't it obvious

Publicerad 2009-11-18 22:30:14 i Allmänt,

Duschade jallafall i en timme. Skönt. Känt mej hänging i kroppen idag men med en spruta imorgon mår jag nog prima....eller sämre...


Imorgon ska vi fika efter skolan. Det känns väldigt bra. Vill bara att veckan ska ta slut.








Älskar att jag kan ta med mej min dator överallt för just nu behöver jag musik hela tiden.
Idag var det en Gavin DeGraw-dag. Hans nyaste album är ju nått så fint!
Eric Hassle smög sig på nu på kvällskvisten. Hans röst är också fin sådär innan man ska sova.









And i wanna be free
Wind in my hair
Salt on my skin
Sun in the air
I have to feel loved
Holding on me
I'll give you everything that you would ever need



Vill till Gotland.Nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela