Chasing Pavements

Publicerad 2009-11-18 20:16:54 i Allmänt,

Even if it leads no way
I've made up my mind, don't need to think it over





Ganska soft dag idag så att säga!
Dagens var när skolbussen åkte förbi Johanna utan att känna igen henne, hoho..
Kom hem och gjorde vispgrädde och tog en bit av min kladdkaka (jaa jag baka igår ett tag sen man gjorde de!)
men kunde inte heller låta bli att ta en bulle också... Satte lite filmer på laddning, läste ut engelska boken som för övrigt sög och jag är inte råpepp att redovisa den för resten av engelskagruppen...



Kände att jag tog en skolledig dag idag för jag höll på att somna när jag läste engelskaboken.
Hela dagen har jag sett fram emot en sanne-dusch = duscha i två timmar med laptopen som spelar sköna låtar.




Så här sitter jag och ska hoppa in i duschen nu, ikväll ska jag sova tidigt.



Har blivit så spökrädd på sistone efter massa spökprogram jag har kollat på. Väntar på den natten jag verkligen kommer se ett riktigt verkligt spöke..... Nu skrämmer jag upp mej själv...



............... Ajja duschen ropar på mej nu!


Kanske en Ullaredresa också snart! Varför inte liksom?
Ullared och bilden har väl ingen koppling men hon är söt.

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-11-18 22:17:34

dagens tråkigaste händelse var det ja..

söt jag är :)

MER bilder på mig på bloggen tycker jag, hehe

Postat av: johanna

Publicerad 2009-11-18 22:17:40

dagens tråkigaste händelse var det ja..

söt jag är :)

MER bilder på mig på bloggen tycker jag, hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela