Plötsligt händer det...

Publicerad 2009-05-04 19:17:49 i Allmänt,

Jag ska ha bulle i håret imorgon... Jag tar steget och kör på de för imorgon kommer jag fanimej inte orka tänka på något.
Vissa kaske tkr jag är ett mongo nu men jag har aldrig bulle i håret för då måste den va nästan perfekt, annars fåre vara så de är väääldigt sällan de funkar... Så imorgon hoppas vi på att den blir bra för annars kommer jag med halva håret nere/halva håret i en toffs !  Mums, mammsen o jag va på Lidl idag (oväntat??) och jag handlade vispgrädde på flaska, skedglass, pinnglass, nötkräm och chokladflingor... Sen kom jag med en nougatglass för jag ville äta på en på hemvägen.

Min mamma: Sanne...Räcker det inte med glass nu...?
Jag: Jag vill ju ha en på hemvägen juu!
Min mamma: Du kan väl ta nån av dom andra när du kommer hem, eller nått av de andra du köpte?
Jag: Nee men då lägger jag tillbaka den då!
Min mamma: Nee men du får ta den då, nu ställer vi oss i kön innan du tar ännu mer glass

Vann över min mamma ännu en gång! :D Så nu kan alla sluta klaga på att jag bantar för här har vi sanningen. Jag råna ju Lidl på chokladgrejjer. Skämdes lite när vi tog allt på rullbandet, chokladgrejj efter chokladgrejj...

Vad har jag gjort mer idag då? Jooo mer oväntat än vanligt så drog jag på en skiva med Scrubs! Nu hoppa alla till när ni läste de vaa?? Nee nu ska jag plugga lite för jag ska va bäst på engelskaglosorna så de så!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-04 19:53:48

bantar sanne :$

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela