Pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp pepp.....

Publicerad 2009-05-18 17:02:04 i Allmänt,

Spanskan gick skit! De va som vädret visade hur den här dagen skulle bli (N)
Idrotten var jobbbbig , styrketräning för hela slanten men de lönade sej för jag vann över klassen på "plankan"!
Jaa sen åkte vi till BT med buss (inte för jag fatta varför vi åkte buss när vi kunde ha gått?) Coola shower, visning och fika va ju inte alls så dumt. Sen hem och göra te och chokladflingor till Scrubs (Jaaa klaga ni bara att jag sitter med de varje dag!!) Funderar på att skita i att skriva om mina vardagar för dom låter likadana... En helgblogg kan de bli, vem vet?
Nu sitter jag med en göddig-pluggar-bulle och så fucking pepp för nu ska jag göra bokredovisning och de MÅSTE va en MVG redovisning annars kommer jag bara få VG. Eller bara o bara men jag vill verkligen ha MVG så nu blire Beyoncé och jag som ska klara oss igenom den här timmen/timmarna med att skriva recensionen. Jaa nu kör viii!

I'ma, I'ma a diva... Beyoncé ägeeerrrrrr!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-18 18:39:12

haha nej inte likt alls ! men din blogg var himla fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela