Och blogginläggen fortsätter svämma in!

Publicerad 2009-05-09 18:10:25 i Allmänt,

Nu har lite kalabalik här med allt skjutsande hit och dit men orkar inte få heelt panik för de för de känns som att de kommer lösa sej för eller senare. Jag menar vrf finns taxi liksom? :D  Aa vi ööösser ändå ikväll!
Mitt rum är skiiinande rent efter ha dammsugit och skurit golvet ett flertal gånger imellan. Mitt hår är som det är just nu, skulle inte ha tagit balsam igår. Då blir de alltid så flygit, inte bättre nu när jag har haft bulle medans jag har städat. Meeen känner fortfarande att de lööööser sej och vi öööösser ändå! Nej nu ska min snälla mamma göra en snabb middag till mej sen öööösser jag vidare till Johanna! Hare gött !



Summerlove - Justin Timberlake   ,  Den kan man aaaaldrig tröttna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela