My only wish

Publicerad 2009-05-13 21:16:50 i Allmänt,

Den här dagen var nääästan ett helvete. Morgonen börjar med att håret inte ger sej så det tog hela morgonen att göra en helt vanlig bulle på huvvet?? Bara för att jag ville va på myshumör idag tog jag toves underbara tröja och favvo-jeansen. En perfekt kombination, ja de må jag säga! Ingen frukost för mej där heller. Då blev jag trött och hungrig. Men en macka och pucko på det, då blev det lite bättre. Men på eftermiddan börja huvudvärken komma och jag ville bara hem. Johanna körde en "jobba hemifrån" men Moa och jag kämpa på i skolan. Jaa va säger vi om matten idag då? Mujo hade en dålig dag idag och de la han allt på mej (Y) Han måste vara stolt över sej själv efter allt han sa till mej, ohja!
På läsningen små sov jag lite och huvudvärken var dubbelt så värre. ÄNTLIGEN när vi sluta så cyckla jag snabbt hem, hämta twilight boken, gjorde en kopp te, hämta lite choklad och myste ner mej i soffan. Hann inte läsa långt innan jag somna i soffan. Haha vakna igen av att jag skratta. Jag drömde att jag, Johanna och Moa sprang på skolgården i bikini och blev anfallna av massa färgglada pingisbollar. Jaa sen gick jag upp istället och fortsatte läsa i min säng men huvudvärken dunka i tinningarna så de blev en tablett och sen sova lite till. Men nu måste jag få i mej mat. Har inte ätit än och klockan är 10 över 9. Sen ska jag nog sova igen...





Så nu ska allting va som vanligt igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela