Min OCH morfars dag faktiskt, grattis Morfar <3

Publicerad 2009-05-26 22:48:01 i Allmänt,

Tyvärr hinner jag inte skriva mkt om min dag idag. De blev fullt upp idag. Skriver kortfattat!
Fick presenter imorse, presentkort på IKEA (Jaa ni kanske blir lite förvirrade nu men jag vill göra om mitt rum så de passar utmärkt!) , lyktor(jag gillar lyktor starkt) , bodyscrub o lite sånt :)
Skolan var bra tills sista lektionen. Moa och Johanna lura mej ut och där stog Clara, Rebecka och Amanda beredda med vattenpistoler och mjöl + utsvängda byxor, as cool väska och en chic väst! Tillbaka till skolan kom jag blöt och mjölig med mina chica kläder. Blev mobbad och uttittad av alla (y) Efter mycket spring efter min väska så fick jag tillslut tillbaka mina kläder och gjorde omprovet. Godkänt måste de bli! Hem och duscha bort mjölet. Fick presentkort på ansiktsbehandling också av mammsen då. Sen kom Ellen och Ida oså dragga vi till församlingshemmet. Där var Elin också och de bjöds på glass och maränger, vi gillart! Blev ingen grillning för de regna ju tyvärr :( Sen tog vi seriösa bilder som vi ska rama in sen, haha snyggt.
Sen direkt efter blev de mormor o morfar. Där bjöds det på mat och fick pengar av dom och fick ett armband av Patricia :)
Kanske kommer en liten fin bild på armbandet, diggar berlockarmband hååårt ! (y)

Ajuste! Pappsen skada sej ju idag också! Kapa halva pekfingret så senan gick av, stackarn! Haha men roligast var när han kom tillbaka, när vi såg han från fönstret hos mormor o morfar. Med gipsad han åker han bil från lkpg , när han kommer ut har en cigarett i mungipan och jenasjackan på sniskan. Jaa de är en hårding till pappa jag har!

Okej de blev ganska mycket nu ändå men jajja! Imorgon blir de modevisniiiiing!



Tack alla för presenterna och för alla ni som gjorde det till en bästig dag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela