Matilda och Sofie skulle ha vunniiiiiiit !!!

Publicerad 2009-05-29 17:30:23 i Allmänt,

Slapp och skön dag med bara kulturfestivalen. Vädret var inte heller alls dumt!
När jag kom hade papii äntligen kommit hem. Med gipsad arm. Men han va inte butter för de ohnej!
Så kom morfar ett tag så vi satt på altan och prata. Sen fick jag ett smoothie-sug och den var superrrrgod! Såklart med Scrubs till också blev det inte bättre. Slumra till lite då o då och frös av smoothien tror jag? Hoppas de inte är förskylning.
Nej nu ska jag dra mej neråt för ikväll är det jag som är grillmästaren för pappa ska inte röra en fena! Dendär handen ska va stilla! Så om ni åker förbi Lidl kanske ni ser massa rök överallt och ser mej steka där och tro jag är grillmästare (Y)

Ska försöka få in en video när Sofie och Matilda sjöng också. Men inte ikväll för senare ska jag till Claralito där det blir mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela