Klippning

Publicerad 2009-05-19 21:15:10 i Allmänt,

Jahaaa skolan började med att Mujo hade ett långt tal om att han kan va lite stöddig ibland(IBLAND!?) och kan överreagera ibland lite för mkt (LITE!?!?). "Jaa de är ju inte liksom som jag svartmålar någon."
En vecka innan ... "Sanne ibland är du så jävla irriterande!"   Okej Mujo, känner mej säker på att du inte svartmålar någon, tack i förhand. På so:n blev jag, Moa och Issa klara för lääänge sen och hade inget att göra så vi satt och tjuvtittade ut genom fönster och larvade oss. Började sjunga på låten i Ronja Rövardotter...? Jajaa,  efter skolan cyckla jag till Hårhörnan för att få bort de slitna håret. Blev klippt av självaste Julia också och hon är ju fööör gullig asså! Plus skit duktig på att klippa PLUS att hon satte upp håret jätte gulligt :) Jaa så blev de att köpa l´oréals Absolute Repair. Skit bra ären och ännu bättre nu till sommaren när de kommer bli blekt o slitet (Y) Sen hem och tjata på mamma att vi skulle köpa Ben&Jerry och tillslut fick jag iväg mamma o pappa så äntligen fick jag prova den heliga glassen(okej jag köpte två...) Och den med kaksmet var ju som en prick över ett i när jag och pappa kolla på Scrubs! Te till Scrubs är bara sååå förra månaden nu äre Ben&Jerry glass. Får se hur länge pengarna räcker när dom rackarna kostar 50 kr st :O
Nee jag ska sluta blogga meningslösa inlägg nu.

Kommentarer

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-19 22:01:04

Det ryktas om att du har fint hår!

och att vi ska leka sönder på torsdag? hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela