Jag är senil

Publicerad 2009-05-17 22:51:29 i Allmänt,

Jag har sååå dåligt samvete nu... Emma skicka sms förut och undra om jag kunde provet. Min första tanke va, VILKET PROV!? Joo så kom jag på att vi ska ha spanskaprov imorn..... Fan. Tänkte på de hela förra veckan men när helgen kom så försvann de bara ur huvudet. Får väl hoppas att jag kommer ihåg lite av de ändå...hoppas jag......
Men blir faktiskt lite gladare nu när jag tänkte på vad Clara sa när vi kolla på eurovision song contest.

Clara: Men va heter dedär landet Spanien ligger i?
Och de va inte första gången hon sa att "ett land låg i ett land". Om jag inte minns fel så prata hon om att Kroatsien låg i ett land. Haha jaa geografi kanske inte är hennes starka sida? :D

Nej nu ska jag plugga lite innan jag ska sova. Och klockan är tio i elva....dåligt Sanne. En bra sak är att jag har läst massa idag! Gud va spännande de är nu!

Godnatt!

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-17 23:00:18

bra :) <3

Postat av: clara

Publicerad 2009-05-18 07:43:02

haha fuckit. geografi <3 mig är inte lika med sant liksom..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela