JAG ÄR KLAR!

Publicerad 2009-05-18 22:24:05 i Allmänt,

Jag är nöjd med min recension och Linda för spö om hon inte sätter MVG! Nu ber vi alla för mej så jag får MVG!!
MMMMMMVVVVVVVGGGGGGG !!!  .... Jaa lite halv desperat är jag väl för dedär MVG:t ...
Klara mej igenom allting från Bob Marley till Katy Perry vidare till Eminem faktiskt. Hans nya låt är ju rrriiktigt bra!
Och precis när jag blev klar så kom Three Little Birds i mina högtalare.

Rise up this mornin,
Smiled with the risin sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin, (this is my message to you-ou-ou:)


dont worry bout a thing,
cause every little thing gonna be all right.


Lite som ett tecken kändes de som då! (Y) Nej nu måste jag skicka iväg de och sen hopp säng.
Imorgon efter skolan blire att klippa säg äntligeeeeeeeeeeeeeen! Ska bli underbart att få ompysslas lite :)
Bort med de slitna och in med fiiint långt hår och fräscha toppar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela