I bless the rains down in africa

Publicerad 2009-05-16 14:23:15 i Allmänt,


Cola-Johanna

Nu är jag nyduschat och luktar inte rök längre, yes! Vakna av solen som lyste in så fint i mitt rum. Sen en god frukost och slökollade lite på High School Musical 2. Äre jag som är mogen elle? Nu har jag checkat in alla bilder vi tog igår och tror att jag har några eventuella bilder till bloggen. Vårigt/somrigt kommer de bli med dom bilderna :)
Nej nu ska jag föna håret och sen vid 4 ska jag Moa och Johanna kolla på alla som konfermerar sig idag!
Efter är osäkert vad som ska hända men det ryktas om grillnig ikväll igen, därja!




                         GrillkungeN^^ var på G !


 Vi kan göra olika konster, fixa grön eld och göra godaste maten! (H)



Nej nu kan jag inte sitta här! Ska leta rätt på digitalkameran så jag kan ta lite finare bilder på alla idag :)

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-16 15:28:46

arga tove :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela