Gotta gotta be down because I want it all

Publicerad 2009-05-03 20:25:27 i Allmänt,

Igår solade jag och blev riktigt bränd för första gången, röda axlar och lår fiinfint!
Sen plinga Johanna till mej och undra om jag ville hänka till donken med henne o Tove och de tackar man ju aldrig nej till! Där flöta vi ett tag och irriterade oss på rökare som satt runt omkring oss och så tröttnade vi på de så vi cycklade hem till Tove och hoppade stuttsmatta. Tico och jag var en gång i tiden, den kvällen bästa vänner men sen fick han ryck och vi blev aldrig några bra vänner "/ Hemma hos Tove blev de kyckling filé och pommes, MUMS! Sen blev klockan allt för mycket och vi cyckla ner till tjejerna som satt i parken o hade mysigt (:
En stackars pytteliten katt kom till oss och tiggde, usch jag hatar folk som inte tar hand om sina husdjur!
 Men jalla fall, där satt vi i några timmar och hade allmänt trevligt! Sen kom firman och förstörde lite men vi bilda de så kallade Företaget! Firman är sååå 08! Sen blev de kallt och vi sa adjö och cyckla hem...typ.
Tydligen skrattar jag som Långben också, fick jag veta igår :(

Idag åkte fam o jag till lkpg för att hitta avslutingsklänning. Vad ska jag säga? Jag hittade den där SANNE-KLÄNNINGEN på gina tricot och jag sväva fram till den men NEJ de fanns 42 som minst! Fick nästan tårar i ögonen för jag blev så jävla förbannad att skitbutiken inte hade fler heller! Men hitta en vit som va hälften så fin, alltså ganska fin.
Sen var jag pank på shorts så de blev ett par vita och ett par jeans shorts, perfekt! En fin blommig tunika var inte dum heller så de blev den också. Älska BikBok! Jaa och en bikini blev det också, så nu behöver jag inte tänka på de mer.

SÅG NI!? ZACKE ÄR MED PÅ WIPEOUT! :D
Kolla på de NU för vi känner han , lite sådär halv coolt! Nu ska jag kolla vidare på han och hejja på han, ciao!





JOHANNA OCH TOVE ÄR BÄST ! <3

 

Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-04 01:04:44

NI ÄR BÄÄÄÄÄST! <33

Postat av: tove

Publicerad 2009-05-04 01:06:14

jag tror faktiskt tico gillar dig sanne :D han får sina ryck ibland , hihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela