Vårkänslorna är borta nu

Publicerad 2009-03-22 19:17:31 i Allmänt,

Vad besviken jag blev när jag vakna idag och tittade ut, snö snö snö!
Trodde verkligen att det skulle bli vår nu.
Det vart att draska upp och äta frukost, sen möta Moa till konfan :)
Kyrkan va ju gaanska tråkig men det gick ända ganska snabbt.
Sen följde jag med Moa, Renée och Wilma till församlingshemmet för att äta bullar och kaffe.
Och så vart de en musiktävling om shlager och vi kom trea, Anders måste ju bara lyssna på shlager hela tin...?
Sen halv tre så gick Moa och jag hem och jag plugga till so och åt, sen gick jag igeen till Moa oså gick
vi och sola :) Deeeeeet satt fint i de här skitvädret! Häärliga tider va varmt och skönt det vart!
När vi kom ut, röda i fejjat o glada så trippa vi hem igen efter mkt prat :) Hon är bra hon Moa! <3
Jahopp nu hade jag tänkt mej att plugga....yeeyy jag älskar so....
Åhhh vart på ett tv-spel-humör nu! :( Neej jag får försöka stå emot de!



Ciao!



                                                  Jag älskar mina tofflor!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2009-03-22 21:13:44

på H&M för typ, två tre år sen:) tack!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela