Utbränd

Publicerad 2009-03-26 21:55:57 i Allmänt,

Jaahaa skolan va en lång och tröttsam dag.
Mkt trevligt att alla design barn va tillbaka :)
Jaaa och vädret idag va ju hur skönt som helst eller hur?!
Imorse när jag gick till skolan var jag på så bra humör, hade t.o.m
lust att ut o springa! Hem igen va ännu varmare och skönare, love it.
Hemma fixa jag en fet cappucino och drog fram chipsen, hade längtat
efter de hela dagen, fet som jag är.. Men sen fick jag panik för jag trodde
att utvecklingssamtalet skulle va klockan 4 och klockan va fem i, och ingen va hemma?
Men när jag läste om nåra gånger så såg jag att jag hade kvart i 8, puuh!
Jaa utvecklingssamtalet va jag inte jätte nervös för, man visste ju typ ändå vad
som väntade... I början fick mkt beröm och humöret va fortfarande på topp men
sen så klaga hon lite för att jag prata, men är de något nytt nu vid dehär laget? Naevaa!
Men seen tog hon fram förseningarna...och humöret sjönk på 0.1 sek.
Jag har faktiskt försökt bättra mej och tkr jag har de också! Men de är alltid efter idrotten.
Vi har ju förfan 20 min på oss tills nästa lektion!! Vi är 25 tjejer i klassen och ska dela
på 3 duschar! (Överdrev lite kanske nu men typ 6 har vi då)
Och vi vill gäärna duscha håret efter allt klor och de tar tid, men ändå ska Ann-Louise komma
med sina kommentarer som, jaa de är ju synd dedär...dålig stil...jaa de är lite stressigt tyvärr
men så är de....jaa ni har knappt nåra duschar..men de är ganska dåligt ändå..
Va begär ni av oss??? Förstår ni inte att vi ibland blir trötta på skiten?
Att vi orkar inte springa till lektionerna utan vi är deppiga som vi är att vi ska tillbaka till skiten igen
fast vi vill sitta i soffan och bara dega!
Neeefyfan va sur jag blev! Och dedär tjatet om att va muntlig också, jag försökeeeer men kan inte
råför att dom tar favoriterna först eller nån jävel ropar svaret rätt ut. Hatar sånna personer för då
gör jag samma sak och då tänker säkert nån annan att jag är skit jobbig...
En till dålig sak idag va att Örjan berätta att han inte skulle komma tillaka förens höstterminen!
Han som är så jävla bäst! Där snackar vi nån lärare som är glad förens skull och berömmer en!
Vissa ger ju fan inte beröm fast man jobbar arslet av sej, dom verkar ju inte märka hur mkt
man gör för läraren.. Klart man slutar orka då när ingen kollar upp en?
Nee nu känner jag mej så jävla förbannad och utbränd! Tror inte jag är den ända som är?
De va riktigt skönt att skriva av sej allt, men vet inte om nån kommer orka läsa alla mina klagomål..
Grattis ni som gör de! (Y)

Nu ska jag försöka sova gott och inte tänka negativt. Ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela