Tjaaaa

Publicerad 2009-03-01 19:04:34 i Allmänt,

Nu ska jag äntligen börja med den skriftliga bokredovisningen.
Ahh, så jobbigt de kan va att skriva om en bok! Ännu sämre om
de är en ganska dålig bok..  Men imron kommer de nog bli ganska
goddigt för jag ska till sjukgymnasten imorn och kolla min rygg/höft/ben?
Ska va där klockan 1, hoppas vi vi stannar där länge, orkar verkligen inte
gå tillbaka till skolan, måndagar suger bara. Fast sjukgymnasten är väl inte
det roligaste heller... Inte världens roligaste när dom kollar och känner och
typ säger baa, Nee...de här ser ju inte så bra ut....
Nej nu ska jag fortsätta skriva och sen ska jag äta glass med pecannötter!

Ciao!







Boys, can't live with 'em
Can't live without 'em

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela