Thanks for making me stronger

Publicerad 2009-03-04 21:49:24 i Allmänt,

Då har man precis käkat potatiskroketter och revbensspjäll!
Här är vi nyttiga jaaa, äh ska inte klaga äter ju förfan inget.
Allt jag vill ha är cappucino och choklad?
Sen när vi ska äta så äter jag en potatis och knappt nått mer o sen
när jag ska sova så hungrar jag ihjäl:S
Och bättre blir de inte när ena min höft värker hela jävla tin, sådär
jobbigt irriterande så man tänker på de 24/7, hur kommer de bli när jag blir äldre?
Jaaa jag har bara lust att klaga nu...
Nee bara för att göra nånting så ska jag gå o fluffa till håret lite så jag slipper göra de imorn!


Jag o höften draar iväääg!



Och så blir de en göddig låt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela