Take a bow

Publicerad 2009-03-11 19:24:59 i Allmänt,

Joo men de gick ju idag också att gå till skolan.
Skööölkishen Angelika va hemma och gödda sej, lite tyst utan henne i skolan "/
Va hände i skolan då? Joo vi lyssna lite på rap (not) i skolan..hoppas han gör fler låtar!
Jaa och så fick vi se hur en vanlig musik lektion va hos niorna...jaa där ser man! Mkt musik idag (Y)
Aa så vart de att dricka de vanliga och kolla på de vanliga när jag kom hem (orkar inte skriva om de varje dag hihi)
Nee nu ska jag plugga lite till! Ajuste och jag måste göra min övningar med!
Bajsrygg




That was quite a show
Very entertaining'
But it's over now
Go on and take a bow






Hööörs & seees!





Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2009-03-11 22:18:28

du är söt jaa! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela