Sssstudiedag Romme!

Publicerad 2009-03-17 21:36:35 i Allmänt,

Idag gick jag upp 05.17 , underbaaaart!
Så vart de att packa de sista och sen dragga till
lagmanshallen där dom andra tjejerna stog och va
lika peppade som jag! :D
Eller njää vi va inte så peppade just då...
I bussen vare ganska trögt, satt med min feta godispåse :)
Sen va vi framme o då va de bara att ta på sej pjäxorna oxh skidorna!
Åhh...pjäxorna va inte direkt saknade...ajj...
Jaao och sen va de åkte vi neeeer för backarna och upp med liften, ramla inte
nån gång i sittliften stolt :)
Och sen käka vi lunch där uppe, en hamburgare och dricka för....151 kr :O
Såå vart de att åka meer och de börja blåsa mer och mitt ansikte börja frysa meer.
Fast jag ska inte klaga på vädret för de va rrrriktigt fint! I slutet börja de bara blåsa jäkligt mkt.
Sen va de samling och mina fötter blev glada när jag fick av mej pjäxorna (:
Och på hemvägen halvsov jag, dom visa sällskapsresan men jag hatar dom filmerna, hellre sova istället (:
Meeeeeeen dagen va riktigt lyckad och vet inte om den kunde bli mkt bättre!


Nuuu ska jag duscha sen bums i sängen för mina ben värkeeeeer!
See Yaa!




                           

   

                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela