Pepp pepp pepp pepp!

Publicerad 2009-03-16 20:35:21 i Allmänt,

Jaaahopp igår gjorde jag tyyyyp inget. Hann sola jalla fall med Angelika och Ida, SKÖÖÖNT!

Idaaag sög skolan!
Trött som ett as och sista lektionen drabbades alla av huvudvärk i klassen (Y)
Sen vart de hem och ta en tablett och cappucino, då vart jag glad :)
Sen hämtade pappsen och jag skidor och sen hem igen o äta lite,
vidaare till hemköp för att köpa lite gött till bussen. Måste medge att de va lite
svårt att åka till hemköp, för jag hade mjukisar, osminkad & en bulle på huvvet....
Och som ni vet så hatar jag att gå runt så offentligt... Osminkad är helt OK men de andra är svårt...
Meeeen nu ska jag käka semla , och sen sova tidiiiigt!
Pepp pepp pepp imorn ROMMEEEEEE!!!!!!!!!!


Ha de bra !


        Som sagt, vi är pepp!!

Kommentarer

Postat av: angelika

Publicerad 2009-03-18 22:47:20

MOOOOGGGEEEETTT SANNEEE :O finaste bilden du kunde hitta eller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela