På bättringsvägen

Publicerad 2009-03-30 23:28:46 i Allmänt,

Så är klockan 23.17 och jag kan inte sova.......Somna vid 6 och vakna tio av att Tyson börja trampa mej i ansiktet..
Oså gick jag upp o drack lite sen upp hit och kolla igenom alla bloggar.
Idag har jag inte gjort alls mkt. Kollat på scrubs, pluggat lite och insåg hur jävla mkt vi hade den här veckan:O
Lika bra att skippa hela veckan känner jag nu. Jaaa sen som sagt somna jag bland alla skolböcker
och vakna sen att mobilen vibrera sönder. HATAR min vibration så har tagit bort den nu men de är ju lite svårt de
med för nu hör jag inte när jag får sms.... Svårt att lösa dedär..
Neee nu blire sängen och imorn blire mer scrubs och mer läxor


Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela