Nu sitter jag här...

Publicerad 2009-03-02 20:34:02 i Allmänt,

Nu sitter jag här och är snart klar med svenskan, puuhh!
Förut drog jag fram mina gamla Britney Spears skivor och började lyssna på dom.
Åhh, vissa låtar har man nästan har glömt bort men så fort man hör lite av den så
hittar man texten i huvvet igen och nynnar med. Jaa jag kan inte få nog av henne!
Hon var ju faktiskt min största idol när jag var liten, kanske fortfarande är?
Och så har jag gjort mina övningar, kändes inte bra med all träningsvärk jag har..
Ännu äckligare är att min rygg knakar hela tin så fort jag rör mej eller trycker på den:S
Och nu har den börjat värka lite...eller den värker inte, de är en obehaglig känsla bara i ryggen..
Vafan gjorde han med min rygg när han dunka den?! Ahh så fort jag går förbi en spegel måste jag
titta på min rygg och ser mej framför en as krokig rygg:(
Ojj, nu kom pappa från mässan i Stockholm! Ska ner o prata med han hur de va!


Nu drar jag med min damp rygg !! Ciao !




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela