Måndag och jag är...

Publicerad 2009-03-02 17:21:55 i Allmänt,

.....sjuuukt tjurig på de flesta! Kan det va PMS som spökar snart?
Kanske inte märktes i skolan, då var jag trött och flamsig -.-
Men när mamma och jag gick till sjukgymnasten vart jag riktigt tjurig.
Kunde inte sätta fingret på vrf, så jag skyller på att jag ska ha mens snart, låter bra för mej!(Y)
Jahopp vad gjorde vi på hos sjukgymnasten då?
Joo, jag fick ta av mej allt utom BH & trosor (jooobbbiiigt), och han såg direkt att jag är typ sne i ryggen.
Yes! Ser bra ut för mej i framtiden. Och sen fick jag lägga mej på en såndär massage-säng.
Yes, massage nu, tänkte jag. Men neeej, då började han trycka på svank och sen DUNK!
Så tryckte han ännu mer, tänk er när man ska återuppliva folk på sjukhus med el i sej?
Han gjorde liksom så med händerna på min svank två gånger, nej ingen skön massage direkt..
Och då har jag inte skrivit än vad han sa innan han gjorde så, han så typ såhär

- Nu tänkte jag trycka på din svank för att flytta ena ditt ben där vid höften för den gnider sej imot ett annat.
- Jaha säger jag och fattar inte mkt. Mamma ger mej en orolig blick..
- Så jag ska flytta det där benet åt sidan nu (Han visar på ett plastskelett, ser läskigare ut än när jag bara berättar nu)

Sen efter han gjorde det kände jag inget men han såg att det hade flyttats:O (magic-hands-varning!)
Sen sa han att jag skulle börja göra övningar varje dag, sit-ups och en annan övning...hur ska jag förklara den?
Nee, jag får visa en bild istället tror jag...tror den finns med på Call on me videon (Få inte misstankar att jag börja köra call on me danser framför sjukgymnasten och min mamma nu!)
<----- Sådär upp-o-ner ska jag göra varje dag nu helst!

Sen drog mamma och jag en snabbis i stan så det vart en tröja, strumpor o rakblad på lindex, sen heem!
Hemma vart de att göra varma mackor och cappuccino, gottigottgott (:
Nu ska jag göra svenskaaaan klart!!!
JAG HATAR SNÖ!!
Ojj vilket långt inlägg de vart nu...


Men puuusss på er alla!

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2009-03-02 21:22:38

haha sanne kan inte sluta skratta när jag läser!

jaa vi säger att det är pms:en och att du visste att du inte skulle få träffa mig mer på hela dagen :) hihi du är bäst hjärtat

linköping imorn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela