My life will suck without you

Publicerad 2009-03-04 20:06:21 i Allmänt,

......GIRLS!!!


Hann aldrig blogga igår, eller började skriva lite men André kom o stängde av
min data o då orka jag inte sätta på den igen -.-
Det vart en lååång dag i skolan igår men det räckte inte, Johanna och jag körde på
att åka in till linköping! Men köpte vi mkt? Neej, vad är de med oss igentligen?!
Men de vart att köpa tre tröjor jalla fall, så jag blev nöjd.
Men efter linköping var de inte dags att gå hem än! Nej för de va ju faktiskt langos
på gårn, och tackar man nej då? NEEEJ!
Men vid nio palla inte min ork längre så då vart de att åka hem och kolla på lite tv.
Aaa och de va då jag skulle blogga men André är töntig och vi försökte stänga av
varandras data, ni vet redan hur de slutade....

Idaaaag hade jag ett typ ett myshumör hela dan (:
Vårkänslooooor, såg ni hur solen sken hela dagen? Underbart!
Vi tjejer satt ju ute mot väggen och njöt av solen!
Och efter skolan gick vi och solade, nej vi fick inte nog av solen haha
Sen vart de att gå hem med Moa:)<3
Sen hem vart de att göra gröt och cappucino, och scrubs på tv vare med, love it!
Nu ska jag hjälpa Angelika med hennes blogg och sen fixa mitt hår tror jag!
Imorn blire biiiioo i skolan seeeen fika på gusto med Angelika!<3


Kissees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela