Kladdkaka!

Publicerad 2009-03-24 21:53:08 i Allmänt,

Idaag tkr jag, jag har vart duktig och hunnit med massa!
So provet tycker jag gick ganska bra för att inte ha råpluggat, sen efter the school vart de att
dragga sola med Johanna. Skööönt må jag säga men fräknar kan vi ju snacka om på mitt fejja.
Johanna fick....högst tre fräknar, jag fick.....nee de går inte att räkna alla, tur att det har lagts sej nu jalla fall.
Jaa så fick jag ju skjuts av självaste Pettaaa osåå vart de att göra en kladdkaka hemma, den vart inte så kladdig tyvärr:(
Och så vart de en dusch på de med. Har gått in en period där jag vill ha rakt hår nu, hur skönt är de inte när
man känner de lååånga håret nerför ryggen? Den känslan gillar jag starkt!
Men nu ska jag platta klart håret och sen blir de tv





                                               SNÖ:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela