Fredag och jag börjar bli brun (:

Publicerad 2009-03-06 18:43:10 i Allmänt,

Såå göddigt de va att bada imorse!
Bättre blire när man har nån att kolla på...Johanna? ;)
Senare vart de att överraska Angelika för hon är ju
snart 15! :D Exakt på måndag!
Ida hade vart flitig att köpa lite fina grejjer till henne!
Aao efter skolan så prata Moa och jag lite och sen
gick jag hem o hämta pengar seen till Arjeta sketa:)
Så coola vi oss på stan lite och sen följde hon med mej
när jag sola, puss på henne!<3
Sen gick vi hem och jag satte mej här och snacka lite med
pappa om Gotland osåå, våran båt är med i en bok om Gotland (H) haha
Nu blire räkooooooooooor!!
Ikväll , Angelika & Ida! Vem vet vad vi hittar på?


Ha en riktigt göddig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela