Scrubs&Polly

Publicerad 2009-06-02 19:56:05 i Allmänt,

Nää de Scrubs tog typ slut när jag kom ner men ska inte tjura över det för hade ju ändå sett de avsnittet minst 3 gånger. Mumsa i mej lite polly också. Somna nästan vid tv:n med Bajjson i knät men han dissa och drog sen. Nu funderar jag på att gå o lägga mej...och klockan är snart åtta. Men jag är sjuuuukt trött! Ähh kommer ändå inte somna om jag sover nu för alla ska jämt hålla på o skramla med saker eller höjja volymen på tv. Ännu bättre vare ju för nåra nätter sen. Då kommer André hem as sent på en vardag och då hör jag att han börjar göra sin matlåda. Mitt i natten. Så där låg jag och försökte sova men han slog i lådorna och stängde o öppna kylskåpet. Ibland undrar man om han tror att han bor här ensam! Jaa nu kom KlagSanne fram och nu gäspar jag för fulla muggar så jag ska jalla fall tvätta ansiktet nu... men inte sova än för tidigt...eller ganska lockande...


Jag vill ha såhär fint väder hela veckan året ooommm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela